torstai 1. marraskuuta 2012

Tänään

Tänään meillä kävi kyläilemässä se Ensimmäinen.
Valloittava pieni neito, ei kyllä helpota ollenkaan tätä vauvakuumetta. Lapsen kanssa oli ihanan helppo olla, ei ollenkaan väkinäistä eikä epävarmaa.
Ja sydäntä lämmitti, kun ystäväni tituleerasi minut Aihio-tädiksi (tietysti oikealla etunimelläni) <3
Ja mikä parasta, pääsen taas huomenna viettämään aikaa työpäivän jälkeen näiden ihastuttavien ihmisten kanssa!


-----




Tänään kävin myös erikoisen keskustelun 3-vuotiaan pojan kanssa ulkovaatteita pukiessa:

Poika: Sulla on tissit
Aihio: Niin on. Keskitypä nyt pukemiseen.
P: Onko sulla vauva kotona?
A: Ei oo.
P: Onko sulla vauva mahassa?
A: Ei oo.
Poika on ihmeissään
A: Mulla on muutenvaan isot tissit.

Kyllä huomaa, että pojalla on puolivuotias pikkuveikka kotona.

2 kommenttia:

  1. :D haha. Minä taas kuulin tänään yhdeltä kolmevuotiaalta, että "sulla on iso pylly!" :D haha. Ja 3-vuotiaita mietityttää usein vessareissulla, että kenellä on pippeli ja kenellä pimppi ja kuka on tyttö ja kuka poika ja niin edelleen...:)

    Lapsista on myös todella kummallista, ettei minulla ole omia lapsia. On mulla sentään "isi" (eli aviomies, lapsen maailmassa se on "isi").

    Ootko harjoittelussa vai töissä päiväkodissa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho, ihan unohdin vastata.
      Oon työkkärin kautta työharjottelussa, eli käytännössä töissä mut "palkan" maksaa kela

      Poista